Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 18:12 - Справедливост ;)
Автор: ralibio Категория: Забавление   
Прочетен: 1588 Коментари: 0 Гласове:
2



 Сигурно след предишния ми пост, ще ви се видя много повърхностна, куха лейка, която само си стои вкъщи и гледа простотиите, с които ежедневно ни облъчват. Признавам си, че след няколко статии за "бунтовете", които се случават в Биг Брадър, ми стана интересно и изгледах последните епизоди. Станаха ми смешни коментарите на зрители, че "това го гледат и деца", какво ли ще научат. Но тези номера, на моменти чист тормоз, точно от деца са измислени, от деца ги правим и търпим. Сякаш са сложили скрита камера в една класна стая на средностатисическа прогимназия, или още по-точно- на ученическа екскурзия. Няма да коментирам поотделно участниците, но не съм очаквала, че ще симпатизирам на лагера, правещ номера и простотии през цялото време. Най-малкото, защото преди години съм била жертва на подобни неща, точно в прогимназията, както споменах. Интересното е, че времената се менят, някога тормозени бяха най-големите смотаняци, а сега картинката е точно обратната- чалга кифлите търпят саботажите, вместо да се хилят глупаво отстрани. Така че, това предаване е един вид отмъщение, макар и косвено. В един момент, когато русата Златка си получи скритите гримове, самодоволно се обърна към камерите с репликата (приблизително): "Всеки си получава заслуженото.". Да, но това "заслужено" не е константа, никога не е късно за справедливост.  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ralibio
Категория: Други
Прочетен: 324373
Постинги: 216
Коментари: 197
Гласове: 280
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930